Jocs de Mòbil


En aquesta pàgina presento alguns treballs realitzats en píxel art i digital art per a projectes màsters de videojocs realitzats en Gameloft.


 Normalment són treballs que es presenten per a la seva aprovació abans de passar a la seva producció i implementació.
En general els personatges són obra d'altres artistes de l'estudi.

El copyright de tots els gràfics presentats en aquesta pàgina pertany a Gameloft.

ASPHALT 6 ADRENALINE - Junio 2011



Fons amb plataforma mòbil per accedir al menú principal del garatge.

Lineup amb propostes per a menús i interfícies.

Lineup amb més menús.

Estudi de color, il·luminació i decorat per a les localitzacions del joc.

A la línia superior efecte de turbo. A la inferior diverses propostes per a l'efecte adrenaline, derrapatge i il·luminació de nit en localització i cotxe.


Estudi esquemàtic per efectes en les pantalles de guanyador.

Estudi per a l'acabat i paletes dels vehicles.

A la línia superior vehicle retocat en RGB i a la seva dreta amb 128 colors.

Realitzat de renderitzats de tots els vehicles i organització pel seu retoc i implementació.



MY LIFE IN NEW YORK - Marzo 2011



Jackson heights - Fake per fons tileable.

Jackson heights - detall del parc.

Jackson heights - detall carre 1.

 

 Jackson heights - detall carre 2.

Rooftop - Fake per fons tileable.

 

 UpperWestSide - Fake per fons tileable.


UpperWestSide - detall 1.


UpperWestSide - detall 2.


Interface - Fake amb un parell de propostes (no són les definitives)


OutGameMenus - Fake amb proposta per a menús exteriors


Mapa para seleccionar localización - Fake amb propostes per al mapa




Block Breaker Unlimited - 2010


Fons i estudi de color amb barreres de xoc.


Marges - Estudi i tileado.


Interface - proposta.


Interface - proposta.


Interface - proposta.


Interface - proposta.


Mapa - proposta.


Personatge - Estudi.



MIAMI NIGHT 2 - 2009



Beach - Fake per platja i edificis art deco.

 

Everglades - Fake.


Down Town- Amb accés a police station, Ion club y Beluga stadium.

 

 Police station - Fake general.

 

 Police station - Sala de visites.

 

 Ion club - Night club.

 

 Beluga stadium - Part d'estadi de futbol americà.


 Coconut - Amb accés a la clínica.

 

  Clinic - Clínica d'estètica i quiròfan.

 

 Little Habana - Fake general.

 

Little Habana - Club Mambo (definitivament seria un banc).

 

Little Habana -Restaurant i cafeteria.


Little Habana -Barberia i apartament.


Little Habana, Restaurant -Restaurant i cuina amb sortida al carreró.


Pelican Island - Fake general amb vaixell, garatge i apartament.

 

 Key Biscayne Mansion -Fake exterior de la mansió.

 



Key Biscayne Mansion -Fake interior de la mansió.

 

 Interface menus


Interface Map - Diferents estats del mapa.



HERO OF SPARTA - Noviembre 2008





Templo - Fake general marcant estil.

 

Primera fase - estudis de tiles i objectes.

 

Molls - Estudi de tiles per molls i aigua.

 

Colossus - Colós amb moviment per peces.

 

Colossus - Tors amb estudis de l'elm.

 

Colossus - Cames. A l'esquerra podem veure el tile a 32 colors.

 

Hell - Estudi de tile en 3 plans per a l'infern. El fons amb paralax.

 

Hell - Part final de l'infern.


Menus - Lineup amb menús outgame i ingame.

 

Menús - Part del lineup anterior.

 


BLOCK BREAKER DELUXE 2 - 2008




Fons i interface personalitzats per a cada zona.

 

Estudis de color entre fons, bricks i interface.

 

Lineup amb proposta de interface.

 

Main menú segons disseny de splash.

 

Mapa amb els seus diferents estats.

 

Shop - Un parell de propostes per a la botiga.




XIII COVERT IDENTITY - 2007


 

 Illa Tropical - Fake general.


Hotel - Fake exterior.


Hotel - Fake interior.


Hangar - Fake general.


Hangar - detall i toro mecànic.


Avió - Passatge i bodega.


Vaixell - Passatge i bodega. (Adaptació del tile de l'Avió)


Estudis per a XIII, personatge principal.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada